Poznaj Nas!
Nasza Kadra

Agata Rajska
Założycielka KulSkul Szkoły Językowej oraz współzałożycielka Przedszkola Niepublicznego KulSkul. Jest nauczycielem przedszkola i języka angielskiego. Posiada kwalifikacje do prowadzenia terapii ręki, zajęć TUS oraz arteterapii. Uwielbia prowadzić zajęcia sensoryczne, w tym Sensoplastykę(R) oraz jogę według programu Kidding Around Yoga ( https://kiddingaroundyoga.com/about/ ). Interesuje się edukacją opartą na bezpiecznej relacji. Prowadzi warsztaty wspierające rozwiązywanie konfliktu z dziećmi i pomiędzy dziećmi (Minimediacje) dla rodziców i nauczycieli.

Marta Kowal
Współzałożycielka Przedszkola Niepublicznego KulSkul, dyrektor ds. administracyjnych i organizacyjnych. Jest nauczycielem języka angielskiego, przedszkola oraz nauczycielem współorganizującym kształcenie. Na co dzień dba o sprawną organizację przedszkola i szkoły językowej oraz prowadzi zajęcia z języka angielskiego. Dzięki swojej smykałce do techniki, stanowi stałe wsparcie techniczne dla nauczycieli w szkole i przedszkolu.

Anita Frączek
Wychowawczyni, nauczycielka przedszkola oraz terapeutka ręki i stopy. W przedszkolu prowadzi lubiane przez dzieci zajęcia z logorytmiki oraz pełni funkcję pedagoga specjalnego. Jest mistrzynią planonowania pracy i dbania o potrzeby swoich podopiecznych zarówno poprzez empatyczną komunikację, jak i przez skrojone do potrzeb zajęcia i zadania edukacyjne.

Marlena Kusztal
Wychowawczyni, nauczycielka przedszkola i języka angielskiego, terapeutka ręki i stopy. Oprócz prowadzenia grupy, prowadzi zajęcia z języka angielskiego oraz poranną terapię ręki i stopy. Przygotowuje zindywidualizowane zadania tygodniowe dla swoich podopiecznych, z uwzględnieniem ich potrzeb rozwojowych. Od kilku lat odpowiedzialna za przygotowanie spersonalizowanych pamiątkowych książek dla naszych absolwentów.

Katarzyna Przydryga
wychowawczyni, nauczycielka przedszkola. Prowadzi zajęcia z logorytmiki w grupie maluszków. Monitoruje pracę nauczycieli podczas sprintów (regularnych krótkich spotkań nauczycieli w celu planowania pracy), współtworzy media społecznościowe przedszkola. Doskonale sprawdza się jako wspierający i empatyczny wychowawca w grupie neuroróżnorodnej.

Natalia Kusaj
Nauczycielka przedszkola i współorganizująca kształcenie, terapeutka ręki i umiejętności społecznych. W przedszkolu prowadzi zajęcia rewalidacyjne oraz wspierające naukę czytania metodą sylabową. Tworzy filmy relacjonujące życie przedszkola, współtworzy media społecznościowe. Na co dzień fanka edukacji daltońskiej. Ma supermoc nawiązywania bezpiecznych relacji ze swoimi podopiecznymi.

Sylwia Januszkiewicz
Nauczycielka przedszkola i współorganizująca kształcenie, neurologopeda. W przedszkolu wspiera dzieci ze specjalnymi potrzebami oraz prowadzi zajęcia logopedyczne i terapię pedagogiczną. Przygotowuje poranna dawkę ćwiczeń dla dzieci, tzw. „morning work”. Prowadzi badania przesiewowe oraz wspiera nauczycieli w prowadzeniu edukacji muzycznej.

Agnieszka Gierczak
Nauczycielka współorganizująca kształcenie. Wspiera dzieci objęte kształceniem specjalnym, prowadzi zajęcia rewalidacyjne. Doskonale odnajduje się w organizowaniu zajęć i zabaw sensorycznych. Wspiera nauczycieli w tworzeniu materiału sensorycznego do kącików zainteresowań, współprowadzi zajęcia marki Sensoplastyka (R). Tworzy laminowane pomoce dydaktyczne według własnych pomysłów.

Patrycja Bochen
Pomoc nauczyciela. Wspiera nauczycieli w obu grupach podczas zajęć, zabawy i spacerów. Dzięki zmysłowi organizacyjnemu jest niezastąpiona podczas wycieczek oraz zawsze wtedy, gdy dużo się dzieje. Doskonale odnajduje się podczas wspierania nauczycieli współorganizujących w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami.

Kamila Sztek
Woźna. Na co dzień dba, aby nasza przedszkolna przestrzeń była czysta i pachnąca. Sprawnie i punktualnie dostarcza pyszne posiłki dla przedszkolaków. Służy pomocną dłonią i uśmiechem w razie potrzeby i regularnie dba o dobrą kondycję naszych przedszkolnych roślinek.
Kamila Sztek
Woźna. Na co dzień dba, aby nasza przedszkolna przestrzeń była czysta i pachnąca. Sprawnie i punktualnie dostarcza pyszne posiłki dla przedszkolaków. Służy pomocną dłonią i uśmiechem w razie potrzeby i regularnie dba o dobrą kondycję naszych przedszkolnych roślinek.
